17 maj 2011

Beställningar

Jag vet att jag har varit dålig att uppdatera mig men här hemma är det full rulle. Vi renoverar huset och det är mycket som skall göras. Men jag ska försöka lägga upp fler inlägg snart.

Har flera beställningar som skall färdigställas, en klänning, två mössor och ett par haremsbyxor. Vi får väl se vad jag hinner med idag. Det är så skoj när jag får beställningar och att det finns andra som tycker jag syr fina saker. Jag blir så glad.

Igår träffade jag en jätte trevlig kvinna som gillade mina mössor med svamptrycket (se tidigare inlägg) och beställde en till sitt barnbarn. Och bara för att hon var så trevlig och gullig ska jag skicka med en liten bonusgrej.

Här kommer bilder på tygerna som gäller idag.





Hoppas du får en bra dag.
Ska försöka hinna med ett inlägg redan ikväll så ni får se någon av de färdiga beställningarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar