30 juli 2011

Prickiga kaniner bland molnen

Ovan ser ni några av kläderna jag sytt på sista tiden. Fler kommer på bild allt eftersom. En prickig singoallaklänning i turkost med spetsdetalj på fickan, en tröja brun med vita moln och rosa detaljer, tycker brunt och rosa passar väldigt bra tillsammans. Och en grön kanin t-shirt med röd mudd och sömmar.

Vilken tid det tar att klippa ut kläderna, har suttit och klippt flera kvällar så nu längtar jag tills jag kan börja sy ihop allt.

Flera har frågat om jag har en kollektion jag kan visa upp och det är på gång. Men jag har haft så mkt. beställningar så jag har inte riktigt hunnit med. Jag har i alla fall påbörjat en höstkollektion som jag ska försöka vara klar med till september. Den bruna med moln och rosa muddar kommer finnas med, kommer även finnas med turkos mudd, bl.a.

Har även fått massor av nya tyger så det kliar ordentligt i fingrarna.

Håll utkik, kommer så småningom lägga upp alla plagg här i bloggen.

Och glöm inte gå in på facebook och gilla PiluttaDejDesign, ni kan vinna ett mkt fint pris. Endast 2 dagar kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar