29 september 2011

Tennarmband till mina kära

Som jag tidigare visat så har jag äntligen fått lära mig hur man tillverkar tennarmband. Och det är så kul. Märker hur jag blir bättre och bättre för varje armband jag gör. Jätte roligt.

Här ser ni två armband som jag gjort till min sambo och min lillasyster. Båda blev väldigt glada så det ser jag som ett gott betyg. Är själv nöjd med dem, även om de kanske har nån skavank. Men de är gjorda med kärlek och bara det gör ju sitt :-)


Har insett att jag måste bli bättre på att fota bra bilder. Är så lat så jag tar bara mobilen. Men jag ser ju vilken skillnad det blir. Så nu måste jag skärpa mig.

1 kommentar:

  1. hej!! dina tennarmband är jättefina! ser att vi delar smak på barnkläder också :) det är inte alltid tiden finns att fota bra bilder tycker jag. dagsljus är det allra bästa, men då har man ju alltid så mycket annat för sig...

    SvaraRadera