22 september 2011

Till en lillebror

Just nu syr jag tröjor till en lillebror och en storebror. Fick fria händer att välja tyg, bara det var fordon och djur. Älskar sådana beställningar. Storebrors kläder är inte helt färdiga så de får ni kika på senare i veckan. Men här får ni ett tjuvkik på lillebrors tröjor.

Jag älskar detta tyg med sniglar, det är både sött, retro och lite häftigt. Hoppas de passar och blir till belåtenhet.


Jag har inte riktigt lärt mig att mina nya lappar skall sys fast i sömmen. Tur jag hade kvar några "gamla" så jag slapp göra om.

Tröjorna ska bara strykas och sedan är de redo för leverans.

2 kommentarer:

  1. Blev så glad att någon kommenterat i min blogg att jag genast var tvungen att spana in din! Vilka fina tröjor! Kommer värma gott i höst.

    SvaraRadera