29 oktober 2011

Mössor

Första gången jag syr någonting åt mig själv. Har länge behövt en ny mössa och många gånger tänkt att jag ska sy mig en, men mycket annat har gått före. Men idag hade jag inget val.
Tycker att tyget med violerna är så fint och jag blev väldigt nöjd med min nya mössa. Gjorde även en helsvart till sambon.


Nedan ser ni en specialbeställd mössa från en kille. Först blev jag förvånad över beställningen och tänkte liksom att "hur tänkte han nu?". Men det blev ju super. Den har rött foder som även fungerar som en snygg detalj på utsidan av mössan. Kommer bli fler mössor i detta slag. Rött och turkost är en lyckad kombo. Vill man ha en mössa i detta slag så beställer man en "Jolla mössa" som jag valt att kalla just denna modell, som ett tack till trendsettern själv :-)


Dessa två mössor är till en mor och hennes lille son. De kommer bli så stiliga i matchande mössor.
Lila med fordon till mamman och svart med fordon till sonen.


Nu tar jag en ledig kväll, återkommer med helgens verk under morgondagen.

Ha en fortsatt trevlig kväll!






1 kommentar: