14 december 2011

Nya fordonstyger

Jag gillar verkligen dessa fordonstyger och nu har de kommit i tre superfina färger. Grönt, blått och rosa.
Så fort jag gjort klart alla mina julbeställningar ska jag sätta saxen i dessa och göra en rolig syskonmatchning till mina små.



På tal om julbeställningar, det går framåt. Söndag är planerad som sista leveransdag. Så jag vet vad jag har att göra om kvällarna denna vecka :-)

Mycket är klart men jag måste försöka komma ihåg att fota dem. Så håll utkik snart kommer en liten tjuvtitt på vad tomten kommer att dela ut.

Förtydligande: Det är bara beställningsstopp på beställningar som skall levereras innan jul.
Ni kan fortfarande göra beställningar som vanligt, leverans sker i januari. Passa på för det finns en massa snygga tyger att beställa. Ni kan önska färg så sätter jag ihop bilder på olika tyger i den färgen. Så är det bara att välja och vraka :-)

När Ni kollar på mina tyger så gå även in på kategorin "Tyger" där finns fler än de jag har i tygkartan under fliken "Tyger". Ska uppdatera inom kort, dock inte denna vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar