09 januari 2012

Tomt i bildarkivet

Jaha, då har samtliga av mina bilder på telefonen blivit raderade av små flinka fingrar :-(
Detta innebär att julklapparna jag inte hunnit blogga om uteblir.

Får istället försöka lägga in några nyproduktioner.
Hade ställt in mig på att januari skulle bli en lugn månad med färre beställningar eftersom det precis varit jul. Men det blev snarare tvärtom, å ingen är väl gladare än jag.
TACK än en gång alla Ni som beställer kläder och andra artiklar från mig.

Idag har jag postat paket till Uppsala, Umeå och Mora :-)

Sitter och skissar på lite nya modeller som jag snart hoppas jag ska kunna visa Er.

Hoppas Ni får en fortsatt trevlig dag, det ska jag ha...trots denna mindre roliga incident.


3 kommentarer:

  1. Jag hoppas att jag är inräknad i beställningarna ;)

    S

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att du får beställningar hela tiden. Du gör otroligt fina kläder. Kommer helt klart beställa av dig den dagen jag själv blir mamma.
    Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Tack!

    S: Klart du är! Måste bara bestämma dig så jag kan köra igång :-)

    SvaraRadera