24 mars 2012

Klädvisning

Var inbjuden till en klädvisning på Familjens Hus i veckan och sydde snabbt upp dessa haremsbyxor för att kunna visa den modellen live. (Eftersom jag inte syr någon färdig kollektion så visade ju upp några av barnens pilutta kläder). Lilla T hann aldrig testa dem innan visningen men nu när hon har på sig dem så måste jag sy in dem i midjan för där var de aningen stora. Men det är fort ordnat. Älskar detta tyg som är brunt med blommor i rosa och vitt.




Var jätte roligt att det kom så många mammor och barn, var till och med dem som fick stå i hallen för att det inte fanns plats. Det var skoj att ha visningen och eftersom det var första gången så missade jag att säga flera saker, men alla är vi nybörjare ibland. Kan ju bara bli bättre. Fick även förfrågningar om jag kan hålla s.k. homepartyn. Men jag har ju ett litet bekymmer och det är ju min allergi mot pälsdjur. Så för tillfället kan jag bara besöka allergivänliga hem.

Lördag 14 april är jag uppbokad för klädvisning i Folkets Hus så kom gärna dit och se kläder och tyger live. Denna gång kommer jag även ha försäljning av plagg, mössor, pannband, nappband och annat smått och gott.

Nu har jag flera beställningar att färdigställa vilket är superskoj. Bara mina Pilutta lappar kommer så jag kan märka alla plaggen.

Vill även passa på att gratta min allra käraste syster på hennes stora dag.

GRATTIS JOSSAN PÅ 26 ÅRS-DAGEN!!!


Trevlig helg på er!

3 kommentarer:

  1. Så söta! Gillar också detta tyg! Kul att det gick så bra på klädvisningen!

    SvaraRadera
  2. Otroligt söta ! Jag kan ha homepartyn i hem med djur åt dig ;-)

    SvaraRadera
  3. Tack tjejer! Maria, jag har dig i åtanke :-)

    SvaraRadera